مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 7 اردیبهشت 1399 ساعت 15:052020-04-26ورزشي

کمک مومنانه|از اقدام خیرخواهانه معلم فداکار تا ایستادگی خادمان حسینی پای کار مردم


  جوانان هیئتی پای کار رزمایش کمک مومنانه در گچساران رییس شورای هیات مذهبی گچساران ابراز کرد: پس از فرمایشات مقام معظم رهبری  در خصوص مواسات و کمک به نیازمندان جوانان هیئتی و مسجدی شهرستان گچساران پای کار آمدند و موفق شدند تا اینجای کار بسته های معیشتی و بهداشتی را تهیه  و در بین افراد نیازمند و اقشار آسیب دیده از کرونا توزیع کنند.

  کاظم پوربا اشاره به محلات کم برخوردار و وضعیت معیشتی  این محلات خاطرنشان کرد:  با ایجاد کارگاه های تولیدی  کوچک خانگی در محلات کم برخوردار شهر دوگنبدان بتوان مشکلات معیشتی و اقتصادی  این قشر از جامعه را مرتفع کرد  که در این زمینه در نظر داریم با مشارکت جمعی از خیرین شهرستان و هیئت های مذهبی محلات و مساجد کارهای خوبی در این زمینه صورت بگیرد.

آغاز رزمایش کمک مؤمنانه در فیروزکوه با توزیع یک هزار بسته معیشتی فرمانده ناحیه مقاومت شهرستان فیروزکوه از آغاز رزمایش کمک مؤمنانه در فیروزکوه با توزیع یک هزار بسته معیشتی همچنین تعدادی بسته های بهداشتی خبر داد.

  سرهنگ غلام درویش افزود: در این رزمایش همدلی و کمک های مؤمنانه همه اقشار مختلف بسیج، مردم مؤمنِ انقلابی و همیشه در صحنه شهرستان، خیران، ورزشکاران، حقوقدانان، عشایر و  دیگر اقشار کمک کردند که بتوانیم  این رزمایش را در شهرستان فیروزکوه به ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کمک مومنانه|از اقدام خیرخواهانه معلم فداکار تا ایستادگی خادمان حسینی پای کار مردم

کمک مومنانه|از اقدام خیرخواهانه معلم فداکار تا ایستادگی خادمان حسینی پای کار مردم